Nieuw... nieuw... nieuw...

Dinsdag: pittige neurovisuele training voor het eerst vanaf de hometrainer, met veel andere multitasking, daarna gerust, maar 's avonds nog een dik half uur schetsjes gemaakt.

Woensdag: 's ochtends anderhalf uur mozaiek gevoegd en 's middags nog een tijdje kleuren uitgezocht voor het volgende project.

Donderdag: 's ochtends ruim een uur (!) gekletst met de maatschappelijk werkster én 's middags nog met de kapster. 's avonds gerust maar ik voelde me niet heel slecht.

Vrijdag: bijna heel de dag gerust maar 's avonds twee uur geschreven op de computer.

En vanochtend heb ik ondanks klachten heel eigenwijs nog een uur geschreven. Want dat artikel over de neurovisuele training die mijn leven zo verandert, moest er nu echt uit. Waarna mijn hoofd heel hard protesteerde. Rusten, rusten, rusten dus. Echter, na twee uur voelde ik me weer zoveel beter, dat ik vrolijk op de fiets ben gestapt naar de Turkse slager in Alblasserdam. 

Dit is ongekend! Ik ben meteen even bij de Hema een agenda voor 2023 gaan kopen. Kiezen ging wel lastig met een toch wel moe hoofd. Maar voilá, de trainingen voor januari en februari staan er al in te shinen. Laat maar komen die toekomst, ik zie haar zeer rooskleurig tegemoet. The sky is the limit met de neurovisuele revalidatie van Eye4Health!